March 8, 2021

Nik Nock

Blogger Malaysia

Pengeluar Pewangi Rumah Terbaik | Bloomer Queen PeDAS

Bloomer Queen Pengeluar Pewangi Rumah Terbaik

Kalau sebut pasal Pewangi Fabrik, rata-rata kita akan sebut Febreze kan. Dah hampir jadi macam bila kita sebut Colgate bila kita nak pergi beli Ubat gigi. Harapnya Pengeluar Pewangi Rumah Terbaik Bloomer Queen juga akan menjadi sebutan ramai nanti dehh.

Bloomer Queen Pewangi Rumah Terbaik
Bloomer Queen Pewangi Rumah Terbaik

Nik Nock rasa hampir setiap hari ada je masalah mengenai bau-bauan ni kan. Bau kepam la, bau kasut la, bau stokin, bau hapak la…Betul tak. Sebab tu kebiasaannya kita mesti beli Pewangi untuk menghilangkan bau yang kurang menyenangkan itu.

Dengan adanyan Bloomer Queen, kerja kita menjadi semakin senang kerana kita sembur-sembur je wangi la. Boleh sembur kata mana-mana, selamat pulak tu.

Ciri-Ciri Bloomer Queen Pengeluar Pewangi Fabrik Terbaik

Bloomer Queen mempunyai ispadu yang lebih banyak. Jadi ianya tahan lama dan boleh digunakan untuk pelbagai kegunaan

Pewangi Fabrik Bloomer Queen mempunyai kepala peyembur mudah genggam dengan dua (2) mod semburan. Jadi ia memudahkan kita memilih mode semburan yang kita mahukan

Bloomer Queen mempunyai satu wangian segar seperti bauan kedai dobi giteww 🙂

Kawan-kawan tidak perlu risau kerana Bloomer Queen tidak meninggalkan kesan pada fabrik yang kita gunakan

Kalau nak tahu Pengeluar Pewangi fabrik Terbaik Bloomer Queen juga boleh digunakan untuk menggosok pakaian. Pakaian yang digosok akan jadi wangi dan selesa dipakai.

Sememangnya Bloomer Queen bukan sahaja mempunyai wangian yang wangi malah harumanya yang lebih tahan lama.

Kandungan Bloomer Queeen yang berasaskan tumbuhan tidak akan merosakkan kulit jika terkena pada kulit.

Siapa yang Patut Guna Bloomer Queen?

Mestilah semua orang yang sukakan kewangian kannn…Namun kalau Nik Nock kategorikan siapa yang boleh menggunaka Bloomer Queen ianya akan terbahagi kepada golongan yang berikut;

Pengurus Besar Kediaman

Namanya Pengurus Besar mestilah orang yang berkuasa menguruskan hal urusan rumah kan. Ini lah Suri rumah tangga ya. Bloomer Queen akan banyak membantu Suri Rumah untuk memastikan rumah sentiasa segar dan harum. Jadi ahli keluarga pun gembira bila ada dirumah kan.

Suri Rumah Tangga Menggosok Baju
Suri Rumah Tangga dengan Timbunan Baju Untuk Digosok

Pekerja Pejabat

Ya. Sesiapa ya Tuan Punya Pejabat atau bekerja di pejabat Nik Nock sarankan guna Bloomer Queen. Boleh juga sembur di karpet pejabat atau kerusi yang berfabrik. Bila ruang pejabat harum mestilah produktiviti kerja kita pun meningkat kan.

Pengusaha Hotel / Homestay Mesti cari Pengeluar Pewangi Rumah Terbaik

Bloomer Queen juga di boleh dibekalkan kepada pengusaha hotel dan homestay. Pemilik hotel dan homestay pasti akan mendapat ‘feedback’ yang bagus sekiranya para pelanggan gembira dengan keadaan ruang hotel dan homestay yang segar dan wangi

Pengusaha Dobi

Walau pakaian dari Dobi selalunya memang akan wangi, namun pemilik kedai dobi boleh menyembur wangian Bloomer Queen kepada pakaian yang di dobi yang dilipat sebelum pelanggan datang ambil. Jadinya wangian pakaian pelanggan akan kekal harum dengan lebih lama.

Pemilik Kenderaan

Sesiapa sahaja yang memeliki kenderaan seperti motor, kereta, van, lori, bus dan sebagainya juga boleh menggunakan Bloomer Queen sebagai pewangi kenderaan masing-masing. Kenderaan murah sampai mewah pun boleh guna.

Pembekal Pewangi Rumah Terbaik Guna Untuk Kereta
Bloomer Queen Boleh Disembur Pada Kusyen Kereta

Orang Bujang Wajib Beli Pengeluar Pewangi Fabrik Terbaik

Sudah tentunya yang paling patut guna Bloomer Queen ini adalah individu bujang yang belum berkahwin. Tinggal seorang di rumah bujang boleh guna juga. Apatah lagi yang tinggal ramai-ramai dalam satu rumah. Semacam jenis bau akan ada kan dalam rumah. Nik Nock kata wajib beli Bloomer Queen deh. 🙂

Kepada kawan-kawan yang tertanya-tanya macam mana nak dapatkan Bloomer Queen ini boleh menghubungi Pengeluar Pewangi Fabrik Terbaik di Instagram mereka.

Instagram Bloomer Queen

Testimoni Pelanggan Bloomer Queen

Nik Nock kongsikan juga dengan kawan-kawan media sosial dan nombor untuk dihubungi untuk pertanyaan yang lebih lanjut berhubung produk Bloomer Queen ini.

FACEBOOK BLOOMER QUEEN
INSTAGRAM BLOOMER QUEEN
NO TELEFON
+60135999202
ALAMAT KEDAI :
PT 17035 KEDAI DAN PEJABAT,
JALAN PERMAI,
35900 TANJONG MALIM,
PERAK, MALAYSIA.

Nik Nock harap kita akan sentiasa berada di suasanan yang segar dan wangi selepas ini tiada lagi bau hapak yang kurang menyenangkan hidup kita.


Artike ini Nik Nock tuliskan untuk Siri Tulisan Artikel Usahawan PeDAS MDEC. Kawan-kawan boleh KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT PROGRAM PeDAS